Na każdy zakup wystawiamy paragon lub fakturę vat 23%
Gwarancja: 2 lata
Produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji
Oferowany produkt jest nowy
Kompletne fabryczne wyposażenie
Bezpłatna wysyłka kurierem, wysyłany przez nas towar jest zawsze odpowiednio zabezpieczony
Cena za: 1 sztukę
Monofoniczny wzmacniacz mocy MBL C15.
Lista życzeń wzmacniacza inżyniera dźwięku? Duża moc, kompaktowa i elegancka obudowa, czyste linie z dynamicznym kształtem i energooszczędność zadowolą najbardziej ekologicznego właściciela domu. Czy takie atrybuty mogą istnieć we wzmacniaczu audio? Już to robią w monobloku MBL C15. Ten komponent audio MBL może przejść w tryb Green Standby za naciśnięciem jednego przycisku, a C15 zużywa mniej niż 1 VA. Ale nie daj się zwieść. Zdolny do uwolnienia 500 watów mocy wyjściowej w jednej chwili, elegancki, wysokiej klasy C15 idealnie nadaje się do zaspokojenia wymagań każdego głośnika bez utraty rytmu, dzięki LASA – technice MBL Linear Analogue Switching Amplifier. Ta zastrzeżona technologia zapewnia utrzymanie spokojnego, spokojnego brzmienia przy jednoczesnym zapewnieniu ciepłego, ale szczegółowego dźwięku z wyjątkowo niskimi zniekształceniami w całym zakresie częstotliwości.
Prowadzi z LASA Technologia wzmacniaczy LASA łączy w sobie najlepsze możliwości tradycyjnych wzmacniaczy klasy A i AB z tymi wykorzystującymi topologię przełączania. LASA konsekwentnie zapewnia jednorodną krzywą THD działania klasy A, stabilną charakterystykę częstotliwościową – nawet przy złożonym obciążeniu głośników – obwodów klasy A/B oraz wysoką wydajność wzmacniacza klasy D. Rezultatem jest całkowicie stabilny obwód wzmacniacza mocy, który zachowuje doskonały spokój przy bardzo złożonych obciążeniach głośników. LASA zapewnia wierną studyjnej gobelin wciągającego dźwięku, nasycając pomieszczenie wyjątkowym doświadczeniem muzycznym, które musi być na żywo.
MBL C15 w skrócie:
Opatentowana przez MBL technologia wzmacniacza LASA o mocy 500 W przy 4 Ω
Szczytowy prąd wyjściowy 36 amperów
Pasmo przenoszenia głośników niezależne od obciążenia
Podwójne ustawienie wzmocnienia napięcia pozwala na zwiększenie mocy wyjściowej o 6dB
Miękkie obcinanie - delikatne przejście podczas szczytowych przeciążeń, bez zniekształconego dźwięku
Analogowy transformator toroidalny z osłoną ochronną z mumetalu
Wejścia RCA i XLR
Specyfikacja techniczna:
Wejścia 1 x niezbalansowane (RCA) 1 x zbalansowane (XLR)
Wyjścia Terminale głośnikowe
Inne wejścia/wyjścia Gniazdo SD MBL SmartLink do aktualizacji
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.