Na każdy zakup wystawiamy paragon lub fakturę vat 23%.
Gwarancja: 2 lata.
Produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Kompletne fabryczne wyposażenie.
Oferowany produkt jest nowy.
Bezpłatna wysyłka kurierem, wysyłany przez nas towar jest zawsze odpowiednio zabezpieczony.
Cena za: 1 sztukę.
Wzmacniacz zintegrowany stereo klasy high-end Accuphase E-650.
E-650 to przedstawiciel piątej generacji wzmacniacza zintegrowanego Accuphase, pracującego w czystej klasie A. Jego konstrukcja jest rozwinięciem uznanego poprzednika, E-600, z tym że najnowszy model wyposażono w rozwiązania zaadaptowane z flagowych urządzeń dzielonych: przedwzmacniacza C-3850 oraz monobloków A-250. Dzięki takiemu bezkompromisowemu podejściu w E-650 charakteryzuje się o 33 % niższym poziomem szumów własnych, większą mocą (wzrost o 19 % przy obciążeniu 2 Ω) i aż o 60 % wyższym współczynnikiem tłumienia. Deklarowana wartość tego ostatniego wynosi 800, natomiast w pomiarach udało się osiągnąć maksymalny poziom 1200. Te wszystkie rezultaty wynikają z poprawek konsekwentnie wprowadzonych w konstrukcji oraz zastąpienia zaadaptowania części układów z najlepszych konstrukcji dzielonych. Mowa tu przede wszystkim o niskoimpedancyjnych bezpiecznikach MOS-FETowych na wyjściu i najnowszej wersji symetrycznego układu zdalnej detekcji sprzężenia zwrotnego, który pobiera sygnał bezpośrednio przy zaciskach głośnikowych – również z pętli masy.
Wzrost mocy był natomiast możliwy dzięki modyfikacji układu zasilania i stopnia końcowego wzmacniacza. Regulacja głośności w E-650 realizowana jest za pomocą dwóch modułów AAVA na kanał, działających w konfiguracji całkowicie symetrycznej, włącznie z kolejnym stopniem, odpowiedzialnym za regulację barwy dźwięku. można więc powiedzieć, że pełna symetria i konstrukcja zbalansowana od początku do końca to cechy kluczowe najnowszej integry E-650, pracującej w klasie A – układ AAVA tego typu zastosowano wcześniej tylko w najlepszych przedwzmacniaczach: C-3800 oraz C-3850. Jeśli chodzi o wzmacniacz słuchawkowy, zbudowany on jest w całości z elementów dyskretnych i dysponuje mocą 500 mW w przypadku słuchawek 8-omowych. Również i tu szczególny nacisk położono na niski poziom szumów własnych, które są niższe o 54 % niż u poprzednika.
Specyfikacja:
Moc wyjściowa (RMS): - 2 x 60 W / 4 Ω - 2 x 30 W / 8 Ω
Pasmo przenoszenia: - 20 Hz – 20 kHz (+0 / –0.2 dB) dla pełnej mocy - 3 Hz – 150 kHz (+0 / –3.0 dB) dla mocy 1 W
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.